2011. június 6., hétfő

Felszerelt konyha felszerelt konyha, Vanilla / világos sárga, 3 éves, nagyon jó állapotban

Felszerelt konyha felszerelt konyha, Vanilla / világos sárga, 3 éves, nagyon jó állapotban van:
Az általunk forgalmazott munka miatt gyönyörű SFBC vanília vagy világos színű, nagyobb Ismételt sütő, kerámia főzőlap, mosogatógép (Siemens), páraelszívó, gyógyszerész szekrény!, 4 ajtós szekrények, 3 extra nagy fiók között nagy evőeszközök fiókban!, 4 felső szekrényajtók. Mosógép lehet építeni, de nem része az árverés.

Az egységek és szekrények nagyon jó állapotban van, és nincs 3 éves.

Nyitva áll, mint a - Düsseldorf-Vennhausen. Érheti el nekem a 01731612361-én Én szívesen mailt néhány kép.
Én is megpróbálok a lehető leghamarabb állítsa képeket.

A konyha 22-én 21.oder Június Düsseldorf-Vennhausen felveszik. A lebomlási tart, amíg a mozgó cég (az Ön számára, mint a vevő). Biztos lenne segíteni visel meg (azt kérésre ismét konzultáljon velünk). Élünk 1. Emelet. Egy korábbi bontása a konyha megfelelő lenne konzultációt követően is lehetséges, de csökkentése a felelősséget, és rajtad keresztül.
Haladunk az északi Hamburg. Minden jelölt területről tudjuk hozni a konyha is, mint a lépés a Hamburg.
Ár: 1500 Ft VB